joi, 2 octombrie 2008

Primăria la gunoi?

După ce am auzit că Mihai Ghimpu și-a lăsat barbă, timp de câteva zile nu am făcut decât promenade pe lângă primărie, doar de cumva voi vedea noua imagine a moșului. Nu l-am văzut. Însă, am văzut o nouă imagine a primăriei.

De curând, orașul nostru s-a ”făcut” cu o nouă găselniță: niște cutii mari, su(mb)re, ” a la occident”. După câteva ”învârtituri” pe acolo, am înțeles și eu ce sunt: coșuri de gunoi moderne. Cică pe acestea va fi amplasată publicitate. Și cum încă nu s-a găsit nimeni să-și amplaseze produsul pe acele cutii, s-a găsit și o soluție: imaginea primăriei e numai potrivită. Chiar dacă s-au întâmplat multe în primărie în ultimul timp, aș asocia imaginea primăriei cu o sală de spectacol, dar nu cu un coș de gunoi.

Mi se pare totuși o imagine neinspirată: primăria rămâne încă un simbol pentru mulți, chiar dacă numai ca edificiu. O imagine mult mai inspirată ar fi președenția guvernul sau președintele consiliului municipal. Cât de bine i-ar sta acolo, nu vă pare?

Niciun comentariu: