vineri, 1 august 2008

Chiloţei în CMC

Astăzi am şi uitat de blondul din cauza căruia ceasul meu deşteptător nu mai funcţionează. Totul s-a întâmplat ieri. Scurt şi rapid. În câteva minute şuvoaiele au venit peste noi. Acesta, în loc să ajute o brunetă focoasă pe care o luau apele (adică pe mine), a urcat într-un copac şi striga „Jos Chirtoacă”. Halal de el (de blond)...
Nu a trecut mult timp. Locul blondului a fost luat de un altul. Spre deosebire de celălalt, acesta e politician în adevăratul sens al cuvântului. Politician în chiloţei... De cum l-am auzit pe moş rostind aceste cuvinte mi l-am şi închipuit pe „atleticul” nostru preşedinte al CMC cam cât de sexy ar arăta în ei... Imaginea m-a incitat. M-a făcut să-mi pierd firea. Mai ales că, de când s-a făcut preşedinte al CMC, chiloţeii lui sunt mult mai roşii, mult mai plini de pasiune.
Dacă ar şti cât mi-e de drag, oare m-ar lăsa să intru la şedinţele CMC? E de-ajuns să mă lase, eu aş sta toată ziua să-i admir obrăjorii rumeori şi discursul elevat, operă a buzelor sale cărnoase, pline de tâlc roşu.
Şi îmi veni şi mie o idee năzbâtioasă... Ce-ar fi dacă consilierii CMC nu ar mai veni la costum? Să vină aşa, precum e Făt-Frumos în imaginaţia mea, în chiloţei. Atunci, fiind puţin jenaţi, poate vor pune la vot ce au de pus mai repede şi nu se vor mai certa atât.

10 comentarii:

Alexandru Cozer spunea...

Frumos! Jos palaria! Incep sa ma indragostesc de stilul tau de a scrie. De-ai sti cat de rau imi pare ca inima ta-i aprtine lui Edic! :((

Anonim spunea...

Iar femeile ar trebui sa vina in fustite si topic ori deodata in bikini? :) Ori sunt alte propuneri? :)

Femeia Verde spunea...

Uite că m-ai pus pe gânduri... M-a luat atât de mult valul gândindu-mă la bujorel, încât nu am realizat că femeile ar trebui şi ele să vină cumva îmbrăcate (dezbrăcate ,mai degrabă)... Păi lenjerie intimă... într-atât încât să se simtă şi ele puţin jenate şi după cum am şi scris... să voteze ele ce au de votat mai repede şi să nu se certe atât. La această categorie aş include-o în special pe preşedinta fracţiunii comuniste din primărie... :)

Anonim spunea...

Dupa cite imi imaginez eu, in astfel de moda ce vor face ei in primarie.. pai intradevar vor vota mai repede orice problema, doar ca vor ramyne putin mai mult decit orele 21 (asa cum au facut joi- 31.07.2008). Vor ramyne doar ca sa se finiseze ora copiilor :)

Femeia Verde spunea...

Dupa 21 vine şi Gumeniţă... Atunci va fi cel mai interesant... :)

Anonim spunea...

da buna esti in comentarii, doar ca vreau sa stiu daca esti femeie sau nu?

Femeia Verde spunea...

Nighina, draga mea (îmi permit să-ţi zic dragă, pentru că din numele tău reiese ca ai fi fetiţă). Dacă erai bărbat, îţi răspundeam că sunt femeie, ba chiar una foooarte bună! Dar aşa... De ce ai pus această întrebare? Nu de alta, dar îmi plac bărbaţii... :)

Anonim spunea...

Frumos articol, frumoase comentarii. Ma intreb daca efectul este cel scontat...Doar "FemeiaVerde" o/il stie... In rest toate bune.

Femeia Verde spunea...

Mulţumesc pentru aprecieri. Cât despre efect, mai analizez, îţi spun mai târziu... :)

StiriMD spunea...

+1 !
Ultima fraza e chiar tare !